دستگيري 40 دختر و پسر در پارتي شبانه
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

ماموران پس از هماهنگي قضايي وارد کافي شاپ شده و با چندين دختر و پسر جوان که در شرايط غيرعادي قرار داشتند، مواجه شدند. بنابراين 12 دختر و 28مرد جوان که در اين پارتي شبانه حضور داشتند، دستگير و به مرکز پليس منتقل شدند و با دستور قضايي محل تجمع اين افراد نيز پلمب شد.
جام‌جم: 40 دختر و پسر جوان در يک پارتي شبانه در شهريار دستگير شدند. دختري دانشجو به بهانه جشن تولد، اين افراد را به پارتي شبانه دعوت کرده بود.

رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور کار پليس امنيت عمومي و اخلاقي شهريار قرار گرفت که شامگاه شنبه مردي با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و از رفت‌وآمدهاي مشکوک زنان و مردان مختلف به کافي‌شاپي در شهرک انديشه خبر داد.

ماموران براي بررسي موضوع به محل فوق اعزام و متوجه شدند در کافي‌شاپ، پارتي شبانه برگزار شده است.

با گزارش موضوع به بازپرس کشيک دادسراي عمومي و انقلاب شهريار، ماموران پس از هماهنگي قضايي وارد کافي شاپ شده و با چندين دختر و پسر جوان که در شرايط غيرعادي قرار داشتند، مواجه شدند. بنابراين 12 دختر و 28مرد جوان که در اين پارتي شبانه حضور داشتند، دستگير و به مرکز پليس منتقل شدند و با دستور قضايي محل تجمع اين افراد نيز پلمب شد.

جشن تولد، بهانه حضور در پارتي

با تحقيق از افراد دستگير شده، معلوم شد يکي از آنها که دختري دانشجوست و در يکي از محله‌هاي کرج زندگي مي‌کند، دوستانش را به بهانه جشن تولدش به پارتي شبانه دعوت کرده است.

بنابراين گزارش، براي شرکت‌کنندگان در اين مهماني شبانه قرار قانوني صادر شد.

تحقيقات تکميلي در اين رابطه ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 18 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب